när flyget lyfter så försvinner problemen


Imorrn drar vi, hur skönt ska inte det bli liksom? TENERIFFA i en vecka, en hel vecka tillsammans med familjen! Sol och värme, god mat och shopping. Det är precis det jag behöver känner jag. Den här veckan som har varit är så sjukt jobbig och hemsk att man bara vill härifrån just nu!

Så bilen kommer och hämtar upp oss kvart över 7 imorrn (sjukt tidigt men vad gör det?!) Bilköer, hallå slepping!! Sen lyfter planet 10.10. Jag dör om flyget är försenat eller inställt pga stormen. Det är ju det man har läst om nu i tidningarna att flyg och allt är inställt.. Skulle vara just typiskt! Men tror inte jag har sån otur :D cross your fingers!

Den oranga väskan står packad och klar. Den blå och den gröna likaså. Sen är det en me nån färg jag inte kan beskriva. Färgglada familjen är vi det ;)! Alla klagar på att man tar med sig för mkt saker, för mkt kläder, för många linnen, för många klänningar. Men vem vet vad man är på för humör där borta, då är det bättre att ta med sig mera tycker jag :D Smart va?

God natt alla sötisar, och syns om en vecka era små blekfisar ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback