sjukgymnasten som kan ha hjälpt


Kläderna är på, yoghurten typ uppäten, teet är halvdrucket, med hjälp av smink så ser man pigg ut! Det är torsdag morgon och det är dags för att springa iväg till bussen och jobbet.

Sjukgymnasten igår, han knäckte till ryggen några gånger, och nacken. Att behöva sätta in några nålar var tydligen nödvändigt också.. Han sa att jag skulle svära över honom några timmar men imorrn vakna upp som en ny människa och tänka att han hade kanske rätt iaf. Det är nästan så måste jag säga.
Han var chockad över hur dålig jag var, och fattade inte hur jag hade kunnat gå runt me det här så länge utan att klaga eller be om hjälp tidigare. Men nu är det gjort iaf :)

Ska tillbaka nästa vecka för uppföljning och då ska han även ta en titt på knät om krånglar igen :) wonderful!
Shot, dags att springa!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback