Då var det klart, vuxenpoäng eller bara ansvar?

Högskoleprovet idag då. Denna fina soliga, och klarblåa himmel. Satt man i ett klassrum och tittade ut genom fönstret. Eller kanske inte, kollade inte upp från provhäftet, uan tiden fanns knappt till för det! De som hann somna och skriva klart 20 minuter innan tiden var slut, förstår jag mig inte på! Antingen är de sjukt snabba eller så bryr de sig inte. En som kom in i klassrummet idag, hennes första ord som kom ut ur hennes mun var hur trött hon var o att hon inte kom hem förrän klockan 2 inatt.. Bra start! Tummen upp för henne!

Helt slut nu i huvudet, ojoj! Efter 4 delar så var jag inte det, och förstod inte riktigt vad alla klagade om. Men efter sista, så var jag slut. Kunde inte tänka, kunde inte. Mitt huvud fanns inte längre ihop med min kropp!

Som tur fanns det en liten bebis som kunde pigga upp en när man kom hem :) underbara systerdotter var ju på besök, i ära för peppes dag :) <3 så liten, så ömtålig så man tror att man ska ta sönder henne! Hon har ett litet sår i huvudet, vilket jag fick förklarat för mig att det är från en slang som satte i hennes huvud innan födelsen, stackare <3

Har bestämt mig för att inte kolla svaren nu som finns på text-tv. Varför? Kommer ju ändå ha ångest över vad det blir för poäng, så varför gå o undra :p Det som kändes bra var iaf att den delen jag tyckte var svårast i matten, var den som inte gilldes sen :D En till tumme upp!
Sängen och duschen som gäller nu, orkar inte hålla mig vaken länge till! Promenad imorrn bitti med Emma :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback