whoop whoop


Att det är kallt ute visste vi ju alla redan. Att frosten kommer och att rutorna immar igen! Att jobba 10 timmar, längtar man ju bara hem, hem till soffan, hem till filten, hem till att slänga av sig brallorna och sätta på sig pjymasen ist och tofflor på! Ställa sig i duschen och en kopp varmt te.
Vad händer, såklart missar jag två tåg, som gör att man kommer hem ytterligare en halvtimme senare. Att ha stängning på jobbet är inte så farligt, om det inte var så långt hem igen!

Seg stängning så missade 12 över tåget, tänker att man hinner ju nu springa in på Hemköp lite snabbt för att hitta en frukt och yoghurt, då magen kurade högt! 10 min hade man, hittade allt på 2 sekunder. Men vad händer, jag fick kön där kassörskan längtade efter att dö, och körde på lägsta hastigheten för att hinna åldras. 8 minuter stod jag i den där kassan. Vad leder det till, jo men såklart att man kommer ner på perrongen när dörrarna stängs på tåget. Och varför ska det funka att klicka på knappen för dörröppning? Inte min tur helt enkelt.

Ibland vil bara dom där uppe jävlas me en!!

Kommentarer
Postat av: sabbe

älskar att bilden är tagen ifrån trestol-mellan! right? ;)

2011-10-27 @ 10:45:43
Postat av: Anonym

Sabbe: Haha du har så rätt så, kan väl säga att utsikten var värd att sitta för ;) elr var det kanske värmen ;)?

2011-10-27 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback